Kullanarvoiset asiakaskokemukset

Asiakastyytyväisyyden näkyminen on tutkitusti tuottavaa

Lukuisten tutkimusten mukaan positiiviset asiakaspalautteet tuovat lisää asiakkaita ja helpottavat kaupantekoa. Lisäksi ulkopuolisen tahon tuottamat asiakaspalautteet ovat luotettavuutensa vuoksi vaikuttavampia kuin yrityksen itsensä tuottamat asiakaspalautteet.

Positiivisten asiakaskokemusten näkeminen tarkoittaa asiakasehdokkaalle vakuutta yrityksen toiminnan laadusta. Se taas puolestaan vaikuttaa asiakkaan arvioon yrityksen tarjoaman tuotteen arvosta. Tämän takia positiivisten asiakaskokemusten kannattaa antaa näkyä.

Asiakastyytyväisyyskysely kannattaakin ulkoistaa jollekin ulkopuoliselle puolueettomalle taholle, koska vain silloin yrityksen potentiaaliset asiakkaat voivat olla varmoja, että tutkimuksesta kertyneet positiiviset asiakaspalautteet ovat aidoiksi varmennettuja.

"97 % B2B-asiakkaista mainitsi suosittelut ja vertaissuositukset luotettavimpana sisällön tyyppinä. "

- Demand Gen Report

"92 % asiakkaista lukee verkkoarvostelut ennen ostamista."

- Big Commerce

"88 % kuluttajista luottaa online-todistuksiin ja arvosteluihin yhtä paljon kuin ystävien tai perheen suosituksiin."

- Big Commerce

"72 % kuluttajista ryhtyy toimiin vasta luettuaan myönteisen arvostelun."

- Search Engine Watch

"Asiakaspalautteiden säännöllinen käyttö voi tuottaa noin 62 % enemmän tuloja."

- Strategic Factory

"Myyntisivuilla olevat suosittelut lisäävät tuloksia keskimäärin 34 %"

- Impact

Haluaisitko kuulla mitä ratkaisuja olemme kehittäneet saadaksemme myös sinun yrityksellesi kattavasti asiakaspalautetta? Meillä on ratkaisuja, jotka toimivat erittäin kustannustehokkaasti ihan jokaisella toimialalla. Yrityksenne voi olla kooltaan pieni, suuri tai jotain siltä väliltä, mutta meiltä löytyy siihen joka tapauksessa kustannustehokas ratkaisu. Mikäli haluat kuulla lisää, ota meihin yhteyttä jo tänään!

Ota yhteyttä sähköpostitse

asiakaspalvelu@asiakastyytyvaisyystutkimukset.fi

Soita

0105430901